Can I get on the SN vent? - Forum

Main Page | Registration


 
 
 
[ New messages · Members · Forum rules · Search · RSS ]
Page 1 of 11
Forum » Help & Support » Questions » Can I get on the SN vent? (Even tho im not in the clan?)
Can I get on the SN vent?
Im_An_E_ThugDate: Tuesday, 26 May 2009, 8:58 PM | Message # 1
Advanced
Group: Guest
Messages: 140
Reputation: 0
Status: Offline
I will be applying soon but i just wanna get to know you fucks.
 
Strp00ner24Date: Tuesday, 26 May 2009, 9:38 PM | Message # 2
Master
Group: SN Friend
Messages: 775
Reputation: 15
Status: Offline
Quote (Munchies)
I will be applying soon but i just wanna get to know you fucks

wtf with that attitude?... we dont give vent out to just anybody dry


 
ConnorsheehyDate: Tuesday, 26 May 2009, 9:41 PM | Message # 3
Master
Group: Banned
Messages: 876
Reputation: 14
Status: Offline
ya what jimmy said no son

 
ipownedu2Date: Tuesday, 26 May 2009, 10:23 PM | Message # 4
Senior
Group: Banned
Messages: 1004
Reputation: 15
Status: Offline
nice attitude kid, ur never gonna get accepted with it


 
Im_An_E_ThugDate: Tuesday, 26 May 2009, 10:32 PM | Message # 5
Advanced
Group: Guest
Messages: 140
Reputation: 0
Status: Offline
lol its sarcasm......
 
Frail_WingDate: Tuesday, 26 May 2009, 11:47 PM | Message # 6
Master
Group: Guest
Messages: 627
Reputation: 7
Status: Offline
i dont want to get to know you.
only person allowed to be in this clan with a bad attitude is me.
 
Pk_Kaiser_PkDate: Wednesday, 27 May 2009, 0:04 AM | Message # 7
Advanced
Group: Guest
Messages: 138
Reputation: 0
Status: Offline
Quote (FrailWing)
only person allowed to be in this clan with a bad attitude is me.

OMFG FINALLY, THANK YOU FOR SAYING THAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


 
clukcluksDate: Wednesday, 27 May 2009, 0:38 AM | Message # 8
Advanced
Group: Guest
Messages: 166
Reputation: 0
Status: Offline
What a moron, failure

goodbye.
 
XxRyan89XxDate: Wednesday, 27 May 2009, 2:12 AM | Message # 9
Active
Group: Banned
Messages: 465
Reputation: 3
Status: Offline
get accpeted and ull find out...


 
U_Fai1_HardDate: Wednesday, 27 May 2009, 2:41 AM | Message # 10
Junior
Group: Guest
Messages: 77
Reputation: 4
Status: Offline
use commen sence next time


 
Im_An_E_ThugDate: Wednesday, 27 May 2009, 3:39 AM | Message # 11
Advanced
Group: Guest
Messages: 140
Reputation: 0
Status: Offline
lol sorry for asking a question.....

Message edited by Munchies - Wednesday, 27 May 2009, 3:39 AM
 
Frail_WingDate: Wednesday, 27 May 2009, 11:42 AM | Message # 12
Master
Group: Guest
Messages: 627
Reputation: 7
Status: Offline
yeh you should be
 
Dvs_ReaperDate: Thursday, 28 May 2009, 0:33 AM | Message # 13
Active
Group: Guest
Messages: 387
Reputation: 3
Status: Offline
Quote (ipownedu2)
nice attitude kid, ur never gonna get accepted with it

Yet you were accepted, which was the day god died and you replaced him ^____________^


Forum Critic
 
Pk_Kaiser_PkDate: Thursday, 28 May 2009, 0:35 AM | Message # 14
Advanced
Group: Guest
Messages: 138
Reputation: 0
Status: Offline
Quote (Tradd)
Yet you were accepted, which was the day god died and you replaced him ^____________^

Agreed.


 
Frail_WingDate: Thursday, 28 May 2009, 2:55 AM | Message # 15
Master
Group: Guest
Messages: 627
Reputation: 7
Status: Offline
imbecile.
 
The_Hero406Date: Thursday, 28 May 2009, 12:19 PM | Message # 16
Forum Addict
Group: Co-Leader
Messages: 2039
Reputation: 36
Status: Offline
Quote (Munchies)
i just wanna get to know you fucks.

I got kicked once for having a bad attitude, now WTF LOL biggrin

That's what I call a nigga with attitude!



 
Forum » Help & Support » Questions » Can I get on the SN vent? (Even tho im not in the clan?)
Page 1 of 11
Search:

Copyright MyCorp © 2016 Free web hostinguCoz