50centloco3 application - Forum

Main Page | Registration


 
 
 
[ New messages · Members · Forum rules · Search · RSS ]
Page 1 of 11
Forum » Join SuperNatural » SN - Applications » 50centloco3 application
50centloco3 application
50centloco3Date: Saturday, 25 Apr 2009, 6:01 PM | Message # 1
Beginner
Group: Guest
Messages: 14
Reputation: 0
Status: Offline
RuneScape User Name

50centloco3

F2P Combat Level
98+5

P2P Combat level
103

IRC User Name On Swift Kit/Swift Switch (must be registered)

50centloco3

In-Game Picture Of Your Stats


Picture Of your PVP/P2P Multi Pking Gear/Invetory

What Clans/Teams Have You Previously Been In And For How Long?

DC/EE and it died i was in it for like a year and a half

Reason For Leaving Your Previous Clans/Teams? (Must Say If You Got Kicked)

died...

Any Previous Accounts You Have Played On

well i have but i made this acc as a pure then i just got def... an yeah it became my main lol
Reason For Joining SuperNatural
i really love pking and u sound like an amazing group of pkers
Where Did You Hear About SuperNatural?

ive watched your pk vids many times, since the first kids ranqe vid
Why Do You Feel That You Deserve To Be Accepted As A Member Of SuperNatural?

becuz i would give anything to be in this. kids ranqe was my favorite pker of all time. and now i got a chance to be in his new pures clan. well soz owned aint really new but yeah... lol

Tell Us More About Your Pking Expreince/Any Special Skills
i love to anceint/teleblock
99 mage working on 99 str

Referrals

-

Do You Have Any Problems With Any Members Of SuperNatural?
nope

Tell Us Something About You (e.g. Name, Age, Hobbies)

Trevor 15 i enjoy sports, i play baseball football and basketball

Time Zone

centrel

Do You Agree To Not Only Be Active In-Game But Also On Forums And The IRC Channel #Soz? As Well As Understanding That SN Is An Active Pk'ing Clan And Failure To Uphold An Acceptable Level Of Activity Could Result In A Kick?

yes
Have You Read and Do You Agree To Follow The Rules of SuperNatural Posted Here Throughout The Full Time You Are A Member?

yeah

[b][color=red]Anything Else You Wish To Say May Be Added Here:

tthank youuu


Message edited by 50centloco3 - Sunday, 26 Apr 2009, 4:55 PM
 
2_beat_upDate: Saturday, 25 Apr 2009, 9:07 PM | Message # 2
Beginner
Group: Guest
Messages: 28
Reputation: 0
Status: Offline
lol shitty app pix it u need pix
 
Strp00ner24Date: Saturday, 25 Apr 2009, 9:40 PM | Message # 3
Master
Group: SN Friend
Messages: 775
Reputation: 15
Status: Offline
you need fucking pics...

 
Frail_WingDate: Saturday, 25 Apr 2009, 10:05 PM | Message # 4
Master
Group: Guest
Messages: 627
Reputation: 7
Status: Offline
NEED PICS.
JESUS CHRIST ON A BICYCLE.
 
Soz_OwnedDate: Saturday, 25 Apr 2009, 11:39 PM | Message # 5
Admin
Group: Leader
Messages: 4199
Reputation: 120
Status: Offline
Declined
Idk why even bother... dry


www.sv3rige.com
 
Forum » Join SuperNatural » SN - Applications » 50centloco3 application
Page 1 of 11
Search:

Copyright MyCorp © 2016 Free web hostinguCoz