Fradiger's Application - Forum

Main Page | Registration


 
 
 
[ New messages · Members · Forum rules · Search · RSS ]
Page 1 of 11
Forum » Join SuperNatural » SN - Applications » Fradiger's Application
Fradiger's Application
FradigerDate: Saturday, 07 Mar 2009, 5:53 PM | Message # 1
Newbie
Group: Guest
Messages: 2
Reputation: 0
Status: Offline
RuneScape User Name

Fradiger

F2P Combat Level

112

P2P Combat level

120

IRC User Name On Swift Kit/Swift Switch (must be registered)

Fradiger

In-Game Picture Of Your Stats

http://img55.imageshack.us/img55/4349/090307185102.png

Picture Of your PVP/P2P Multi Pking Gear/Invetory

http://img55.imageshack.us/img55/8579/090307183849.png

Will probably be the same in non multi until i get more cash, or else im just gonna tank or tb when its non multi

Picture of A Recent Pk You Have Gotten (Not Necessary)

http://img55.imageshack.us/img55/5973/081221215508.png

What Clans/Teams Have You Previously Been In And For How Long?

PP (Pixels please - closed)
Hells Hilts Monster hunting team (still in)
PU (Penalty unit - PK times was too late for me)

Reason For Leaving Your Previous Clans/Teams? (Must Say If You Got Kicked)

^

Any Previous Accounts You Have Played On

Reason For Joining SuperNatural

I wanna join because you guys sounds really good, ive been looking for a team like you but couldent really find anyone.

Where Did You Hear About SuperNatural?

Soz owned pvp vid 2

Why Do You Feel That You Deserve To Be Accepted As A Member Of SuperNatural?

Im active in pvp ive been in pvp since the day it came out, i actually used to tank in bh before pvp came out, never really pked in old wildy, i take pking seriously, i like how you totally rape peoples in rush your rush ins, ive been watching soz owned's pvp vid 2 and you guys rape everyone. I know i have 82 mage and sound like a noob lol but i can hybrid. I know how to do my job wink you will find out (if i get accepted :P)

Tell Us More About Your Pking Expreince/Any Special Skills

Always loved pking, and most of all hybriding, been too lazy to get 94 mage, but used to tank in bh, been pvp'ing since the day it came out

Referrals

Myself o.O

Do You Have Any Problems With Any Members Of SuperNatural?

Nope

Tell Us Something About You (e.g. Name, Age, Hobbies)

My name is Nicolai im 14 years old and live in Denmark, in my spare time i skate, play rs and i also got some expericene in cooding private servers :P

Time Zone

GMT +1

Do You Agree To Not Only Be Active In-Game But Also On Forums And The IRC Channel #Soz? As Well As Understanding That SN Is An Active Pk'ing Clan And Failure To Uphold An Acceptable Level Of Activity Could Result In A Kick?

Yes

Have You Read and Do You Agree To Follow The Rules of SuperNatural Posted Here Throughout The Full Time You Are A Member?

Yes

Anything Else You Wish To Say May Be Added Here:

Not really :P

Message edited by Fradiger - Saturday, 07 Mar 2009, 9:24 PM
 
KaiserDate: Saturday, 07 Mar 2009, 8:49 PM | Message # 2
Senior
Group: Banned
Messages: 1224
Reputation: 22
Status: Offline
ahh, attack of the main melee stat spread! biggrin

okay, well for the "Why do you feel you deserve to be accepted" part, we wanna hear what special qualities you have to benefit the clan.

other than that it's good.

 
Bestmate45Date: Saturday, 07 Mar 2009, 8:54 PM | Message # 3
Advanced
Group: Banned
Messages: 138
Reputation: 2
Status: Offline
Nice app like kaiser sed we do wanna hear ur skills in pvp and why u take us seriously other than that everything is good nice stats smile

0WN3D
 
bbd2121Date: Saturday, 07 Mar 2009, 10:10 PM | Message # 4
Advanced
Group: Guest
Messages: 192
Reputation: 1
Status: Offline
yah nice app. and wht kaiser said wht is so special about you then any other person other then good stats

 
Soz_OwnedDate: Saturday, 07 Mar 2009, 11:51 PM | Message # 5
Admin
Group: Leader
Messages: 4199
Reputation: 120
Status: Offline
Looks good, I'll check in 1 sec.

Quote (Fradiger)
Will probably be the same in non multi until i get more cash, or else im just gonna tank or tb when its non multi

We have never non-multi pked lol, was going to today but kinda busy so ya...just so u know.


www.sv3rige.com
 
FradigerDate: Sunday, 08 Mar 2009, 0:07 AM | Message # 6
Newbie
Group: Guest
Messages: 2
Reputation: 0
Status: Offline
Oh, thats good :P i actually tried to find a multi team and not 1vs1 biggrin
 
Soz_OwnedDate: Sunday, 08 Mar 2009, 9:19 AM | Message # 7
Admin
Group: Leader
Messages: 4199
Reputation: 120
Status: Offline
Accepted
PERFECT, read pm.


www.sv3rige.com
 
Forum » Join SuperNatural » SN - Applications » Fradiger's Application
Page 1 of 11
Search:

Copyright MyCorp © 2016 Free web hostinguCoz